mandag 17. august 2009

Nedtelling til India og Nepal turen - 2 dager igjen

Tiden har gått så utrolig fort den siste uken med mote messe og events at jeg først i dag fant ut at jeg reiser allerede i over i morgen. Jeg må pakke lurt da jeg kun kan ha med meg en koffert på 20 kilo og jeg skal ha med meg både varme klær til Nepal og lettere klær til Chennai i India hvor temperaturen aldri går under +30. Jeg har fått noen barneklær i ull og noen bobledresser fra søsteren min sine barn som jeg også gjerne skulle ha hatt med meg ned til Fair Trade Village i Nepal, så kofferten blir garantert full. Jeg ringte Finnair sist uke og spurte om de kunne sponse en god sak slik at jeg kunne ta med meg en ekstra koffert med barneklær ned til Himalaya, men jeg fikk tvert nei til svar. Dermed må jeg legge igjen alle barneklærne jeg fikk fra Fretex som jeg kunne ha gitt til barna i landsbyen vi skal besøke. Det er utrolig hvor lite behjelpelig enkelte flyselskap kan være, Finnair fikk ikke akkurat noen stjerne i boka mi etter dette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar